4 Ekim 2013 Cuma

Tüm samimiyetim ve içtenliğimle; Merhaba...

Yaklaşık 9 aydır  içinde bulunduğum durumu, ruh halimi, duygularımı kaleme almak istedim fakat cesaret edemedim. Fakat şu anda yaşadıklarımı paylaşmanın doğru zaman olduğuna inanıyorum. Öncelikle taze bir anneyim ve ve aynı zamanda prematüre bir anneyim. Çünkü bebeğim de öyle... Hamileliğimi sadece 28 hafta yaşayabildim kızım da sadece 28 hafta ana rahmindeydi. Tahmin edersiniz ki bu ikimiz içinde oldukça zordu. Birbirimizden çok erken ayrılmak yani.
Uzun bir hikaye yazmaya hazırlanıyorum ben... Bir gün her annenin başına gelebilecek zorlukları belki umut olabilecek detayları,anıları paylaşacağım. Çünkü başıma gelen bu talihsiz olayın sebebini sonucunu ararken çok zorlandım. Zannettim ki bir tek benim başıma böyle bir felaket gelmiş. Fakat işin içerisine girdiğimizde aslında öyle değilmiş. Herkesin bir hikayesi varmış ama anlatmamış. Mucize annelerin mucize bebeklerini elimden geldiğimce vakit bulduğumca kendi dünyamdan aktarmaya çalışacağım. Pek iç acıcı hikayeler olmayacak belki ama sonuna vardığımızda benimle birlikte tüm okuyanların derin bir oh çekeceğine inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder